čtvrtek 14. srpna 2008

Zdění podkroví

Tak po dlouhé odmlce opět nějaké psaní o tom jak pokračuju. Pár dnů po zalití stropu jsem se pustil do zdění podkroví. Opět jsem použil zakládací sadu na broušené cihly od Porothermu na založení první řady. Pak jsem vyzdil pouhé dvě řady a na to už přišel věnec pod pozednici, ten jsem obezdil z venku věcovkama a ze vnitř příčkovkama (jsou levnější). Pak jsme ho vylévali betonem domácí výroby (poprvé) Dělal jsem ho dle receptu z výzkumného ústavu betonu a dle tesaře, který do něj pak vrtal je fakt poctivej. Bylo ho potřeba 1,25m3 tak by bylo zbytečné objednávat čerpadlo a mix. Hned druhý den jsem pokračoval ve
vyzdívání štítů, které šlo velice rychle. Snažil jsem se každou řadu vyměřit podle projektu a radši dát o cihlu méně než aby pak překáželi při krovu, ale stejně mi nějaké teď koukají nad krokve, tak je musím seříznout. Ve štítě je 13 řad a nad tím ještě 15cm betonu jako podklad pod vrcholovku krov. Dostat tam beton už bylo opravdu náročné, za to je z té výšky nádherný výhled na tři strany.













Žádné komentáře: