čtvrtek 14. srpna 2008

garáž I.

Jelikož dům už byl dozděný a připravený pro tesaře, kteří měli přijít až za 14 dnů, pustil jsem se mezi tím do stavby garáže. Garáž bude samostná a to hlavně z důvodu že kdyby byla nalepená na dům kazila by jeho vzhled. Taky mi garáž bude částečně sloužit k vytvoření určitého soukromí od sousedů ve svahu nade mnou, kteří by mi jinak vyděli až do talíře. Sice toto řešení je i tak trochu nepohodlné, ale já počítám že v garáži moc parkovat nebudu, spíš to bude taková kůlna a dílna. Takže jsem nechal shrnout ornici, srovnat svah do roviny, vyměřil jsem si sám základy, bagr je hned ten den vybagroval. Druhý den jsme
je zalévali betonem, padl tam celý mix a to jsem ještě přidával nějaké kameny. Než beton zatvrdl snažil jsem se ho srovnat do roviny, aby se mi na to pak lépe skládalo ztrac. bednění. Celkem se to povedlo a tak jsem po pár dnech ztrac. bednění nijak nepodmázával a nesrovnával, ale jen vyskládal na sucho ve dvou vrstvách a hned vyplnil ručně míchaným betonem. Teď čekám na BST tvárnice, abych mohl začít zdít, jejich dodávka trochu vázne. Taky jsem v mezičase oblepil další dvě strany soklu domu Perimetrem, abych mohl konečně nechahat zasypat základy a srovnat terén okolo domu do roviny.








































1 komentář:

michal řekl(a)...

Máte fajn blog. Čeká nás teď taky svatba domu s garáží, takže hledám různě po internetu inspiraci. A díky za ní! :) Zrovna nedávno jsem do té "neexistující" garáže pořídil už dva ruční kladkostroje, které se mi na Aukru líbily, takže už mám takovou základní přípravu na vlastní autodílnu. Ale to je zatím fakt jen sen a hudba daleké budoucnosti. :)