čtvrtek 14. srpna 2008

Krov

Tak tesaři nastopili dle plánu v pondělí a včera t.j. po necelých čtyřech dnech byl krov hotov. Dům je sice malý, ale vzhledem k tomo, že jsem si vymyslel polovalby, arkýř a kryté zápraží, tak si s tím docela užili. Tesař se vysmál návrhu krovu od projektanta a řekl že do toho nepůjde, že by to nedopadlo dobře. Navrhl v něm tedy nějaké změny, hlavní spočívala v tom, že do něj přidal tzv. vrcholovku kterou podepřel dvěma sloupy, aby bylo krov krom pozednice o co opřít. Díky tomu jsou ale polovalby jen minimální což je věc, která mi trochu vadí, protože jsem chtěl, aby začínaly hned nad okny, aby se tím dům opticky snížil. Toto řešení by šlo pouze v případě, že by se místo vrcholovky použilo jiné řešení, kterému dle tesaře bránil komín, no já si ale myslím, že se to vyřešit dalo. Celé tato nádhera vyšla na 70tis. (dřevo plus práce).















2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, narazil jsem dnes na Vaše stránky a fandím vám. Zrovna se chystáme na stavbu prakticky stejného domu, zdivo 30cm broušený therm, 20cm polystyren, sedlová střecha, dva pultové vikýře, samostatná garáž. Zkrátka téměř schodný dům, pouze cihlový systém od konkurence. Rozhodly slevy, které nám dal přímo výrobce cihel a taky fakt, že k tomu, aby nám založili zdarma první řadu cihel stačí pouze koupit jejich cihlový systém a to kdekoliv, o založení se pak postará jejich člověk a ne autorizované stavebniny. Místo zdění na tenkou vrstvu malty jsme se rozhodli zkusit pěnu.

Maximum řekl(a)...

reggae: U mě taky rozhodly slevy, v té době vycházel lépe Porotherm. Založení s pomocí té jejich sady nebylo nijak těžké, zvládl jsem to i bez jejich nabízené pomoci. Pěny jsem se celkem obával, přece jen je to novinka. Tak držím palce.