sobota 5. července 2008

Zdění 4


Tak se mi podařilo zdárně dokončit přízemí, celkem mi tato práce trvala 50hod. a po většinu času jsem měl k sobě člověka, který mi vozil a podával cihly. Na vyzdění posledních dvou řad jsem byl sám a hned se to projevilo, za jeden den jsem nezvládl udělat ani jednu celou řadu, ono když si člověk musí sám nejdříve naskládat na provizorní lešení cihly, pro všechno co zapomene se musí 10x vrátit atd, jde vše pomaleji. A tak posledních 50 cihel v 11. řadě jsem dodělával až těsně předtím než přijel kamion se stropem.. Nejvíce mě zdržely překlady nad okna a dveře, které se dávaly do klasické malty a dozdívaly se
cihlama 30/24N rovněž na klasickou maltu. Tady je znát chybějící zednická praxe. Chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak namíchat maltu, tak aby mi nepropadávala do děr v cihlách. Taky ruční míchaní malty v kolečku zdržuje, pořád totiž ještě není zkolaudovaná přípojka elektřiny :-(







Žádné komentáře: