pátek 23. května 2008

Špatně vytýčená stavba od geodeta

Dům jsem si nechal vytýčit od geodeta i přestože jsem při stavbě na ohlášku nemusel, ale chtěl jsem to mít přesně. Nenapadlo mě to po něm kontrolovat. Když jsem ale přeměřoval vyzděné základy ze ztraceného bednění, zjistil jsem, že na jedné straně je dům široký jen 6,92m. místo 7m. Dle provázků mi to ale sedělo, tak jsem dnes přeměřil lavičky a hle 6,92m. takže chyba nebyla moje. Když půjdu za geodetem tak mi řekne, že ji mohl poškodit bagr nebo mix, to se ale nestalo. Budu muset přesadit cihly o 4 cm přes desku, abych se dostal k těm 7m. co mám na druhé straně domu. Důvěřuj ale prověřuj, stejně tak dvakrát měř jednou řež, pořád platí a já tak vyhodil 2900Kč za něco díky čemu mám teď zužující se základ :-(

1 komentář:

michal řekl(a)...

To jsou přesně ti profíci. My jsme si zase nechávali udělat mapu počasí, jak je to v dané lokalitě se srážkami, větrem a tak podobně. Prý v pohodě. Nakonec to dopadlo tak, že hned první vítr nám shodil vysoké napětí a já ještě ten večer sháněl záložní generátor, protože doma byly dvě malé děti, žena a elektrické topení, které samozřejmě nefungovalo. O bojleru, lednici a tak dále nemluvě. To jsou prostě ti odborníci s kulatým razítkem.