pondělí 5. května 2008

Základy III

Tak mám za sebou vylévání vyskládaného ztraceného bednění. Můj záměr vylévat to najednou z mixu dost lidí zpochybňovalo a nakonec se ukázalo, že to jde, byť to nebylo tak snadné. Ze dvou třetin jsem měl vyskládáno 5 kusů na sobě, mají se dělat najednou max. 4 vrstvy, ale vzhledem k tomu, že jsem měl tvarovky jen 20cm vysoké a pátá řada se nedávala plná risknul jsem to a udělal to najednou, nepraskla ani jedna. Mix se dostal jen ke třem stranám domu a proto jsem na čtvrtou řadu vyrobil koryto z KG trubky průměru 315mm a délky 5m. Bohužel na tu délku vycházel malý sklon a tak jsme museli betonu stejně pomáhat lopatama. A občas nám něco uteklo mimo, vzhledem k malé možnosti regulovat vykládku z mixu. Akci jsme museli kvůli počasí o jeden den odložit, pozemek je totiž ve svahu a když zaprší tak odtamtud nikdo prázdný nevyjede. V sobotu sice taky pršelo, ale nebylo to tak hrozné. Akce byla hotova za necelé 4h. ve třech lidech. Celkem tam padlo 8m3 betonu. Osvědčil se mi ponorný vibrátor, který dostal beton i do malých mezer.

Žádné komentáře: